fredag 15 mars 2013

15 mars

Är egentligen dödstrött men pappa lär ju vilja ha något att läsa innan han börjar resan hit imorgon så det är väl bäst att jag delar med mig av min dag nu på en gång ;)

Jag & Stina åkte till Skästa imorse och visade hästar för kunder. Sen kom vi hem lagom tills Lill-Stina hämtat mat på Burger King. Ja nu har vi alltså förutom typ 10 pizzerior, asiatiska restauranger, Subway & Donken, även Burger King i Arboga. Kan ju vara bra med variation. Efter min kycklingburgare red jag Hjärtat och sen gjorde jag & Ronny en sk kringla över två hinder och tränade servon inför söndag. Summan av kardemumman kan sägas som så att vi utmärkt kan svänga åt ena hållet, men typ inte åt andra.

Nu på kvällen har deg kommit andra kunder och kollat på några hästar och sen bjöds det på middag hemma hos chefen. Det var ju efter jobbet (väldigt direkt eftersom hälften av alla vid middagsbordet hade hästkläder) så är det en afterwork då? Har aldrig varit på en då jag vet inte riktigt vad definitionen är. Middag & efterrätt och vin var det i alla fall!

Nu har jag bäddat åt mina föräldrar och äntligen räddat min överfulla tvättkorg genom att åtminstone tvätta en maskin. Den är fortfarande överfull... Får ta tag i det där en annan dag ;) godnatt!

Har "glömt" nämna till mamma & pappa att det har varit -19 grader flera morgnar i rad hör uppe, är lite rädd att dom bangar tävling på söndag... Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar