måndag 1 april 2013

1 april

Jag har nog glömt säga det men ja Savanna vann 130 igår... Hon gick ut som 3:e ekipage och höll ledningen klassen igenom, vad ska man säga liksom? ;) Hon är grym!

Idag har det varit pay & jump här hemma så hela förmiddagen gick åt att städa, bygga bana och pyssla. Första start klockan två och det bara virvlade av ponnyer och barn och en och annan stackars unghäst, men på något sätt så var det ändå organiserar kaos. Jag drog högsta lotten och satt i en stol i solen och gapade när dom fick komma in på banan, passade mig utmärkt! Sen när skuggan kom insåg jag vilken nitlott jag egentligen satt på. Men jag överlevde, alla barn överlevde och på nått vis även alla ponnyer och föräldrar!

Och tro det eller ej, men detta var inte ett aprilskämt! Godnatt :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar