onsdag 17 april 2013

17 april

Jag har så mycket spännande saker för mig ska ni veta (prison break-maraton bland annat), så jag har inte tid att blogga! Men jag lever faktiskt, och mår ganska bra dessutom. Våren är här, vi trimmar utomhus hela dagarna och hästarna blir leriga. Bara en massa extraarbete är vad våren ställer till med, men vi klagar inte för det är ju så skönt att slippa frysa.

I söndags debuterade jag och min lilla kille 120 med bara en bom ner :) strålande bra! På fredag är det tävling igen, men bara en 110. Vi ska åka till Eskilstuna tre dagar i rad så det är fullspäckat schema.

Idag var Lotta här och småkidsen (hobbe & co) var bara så duktiga! Vilka superstjärnor. Sen har vi haft kebab & filmkväll hos Lillis, urmysigt! Gud jag minns knappt när jag var vaken så här sent senast, frågan om jag kommer upp imorn överhuvudtaget, bäst jag avslutar här. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar