fredag 10 maj 2013

10 maj

Får nog lov att erkänna hur tunga mina ögonlock är just nu. Och jag tror jag har sträckt ena vaden eller nått (ska jag vara helt ärlig så var det Madde som kom med det förslaget) och har typ konstans träningsvärk där, mindre skönt när man springer upp och ner på en lastbil hela dagarna. Vi har kämpat på med fel lastbil (vilket är betydligt svårare än det låter..)men Lasses vikarie har faktiskt börjat bli lite överenskomligt bra och jag har lärt mig uppskatta hans finesser, så nu är han inte så farlig ändå. Men vi saknar Lasse, allt går så mycket enklare med honom.

Det har varit två ganska intensiva dagar på Jump Club, men samtidigt väldigt roliga! Hästarna har varit snälla (till och med Toto) och har verkligen hoppat superfint! Bäst idag var ju såklart Savanna som vann 1.30. Hon skämmer verkligen bort oss med topp-placeringar. Bästa prinsessan!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar