söndag 26 maj 2013

26 maj

Hemma från Norrköping! Candy var verkligen helt suverän idag också, nolla i grunden och gjorde sen sin första omhoppning och var felfri där med. 4 felfria rundor i 1,30 på en helg, och då debuterade hon i torsdags. Guldstjärna 🌟! 

Savanna var på myshumör och ville mest bara pussas och kramas idag :)

Och ja, hjärtat var ju bara alldeles för söt, precis som vanligt. Så han fick ett äpple..


Igår kväll var det autografjakt! Det var ett gäng ungar som samlade autografer på startlistor. Det viktiga var nog inte riktigt vilka som skrev (för det hade dom ingen aning om) utan mest att nån i vita ridbyxor och hjälm skrev sitt namn med konstiga krumelurer. Sen frågade barnen snällt efteråt vad dom hette. Jag tyckte det var asbra, för då var barnen i alla fall hyfsat lugna och tysta, något dom inte varit tidigare dagar. 


Dagens citat står Henrik Lannér för när han säger till sin dotter: "vet du, när vi kommer till milstolpen på vägen hem, då stannar vi och tar pälsglans i håret och kammar det så att mamma tror att vi gjort det varje dag". Värt att tillägga är nog att det där håret med alla säkerhet inte var kammat sen dom åkte hemifrån.. ;)

Nu ska jag fodra och hämta min dator i Lasse, imorgon är jag hel-ledig (jag vet, värsta lyxen) och det ska bli så skönt så ni anar inte. See you!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar