söndag 5 oktober 2014

5 oktober

Älskade hästar alltså! Jag vet ju knappt ut eller in längre för dom bara gör allt så fantastiskt hela tiden. Och Stina ska vi inte prata om- inte behöver man skämmas inte. Droppan debuterade 140 i finalen idag, lekte runt och var felfri. Ännu ett snäpp högre i omhoppningen och hon var lika felfri då, gick dock först ut och fick senare erkänna sig besegrad och nöja sig med en fjärdeplats i år, vilket bara det är helt otroligt! Duktiga duktiga Droppan ❤️. 


Sjukt nöjd tjej som med stolta steg som vanligt powerwalkade till stallet med öronen framåt och rosetten fladdrande i vinden. Blir glad bara jag ser bilden! 


Hela Droppans klan, alltid gladast! Det blev väldigt mycket pussar & klappar vill jag lova! 


Candy var också helt fantastisk i båda rundorna men fick en liten liten tå på den sista bommen i omhoppningen och fick åka hem utan en rosett... Hon hade verkligen förtjänat en! 


Vilddjuret Rihanna var nästan lite väl tam idag (sa jag det högt? Menar det inte!), och antagligen ganska trött. Debuterade 135 på den svåra finalbanan, hade två ner men hoppade jättefint! Hon blir farlig nästa år. Faktum är att vi har ett helt gäng som blir farliga prisplockare nästa år. Alla tre powerpuffpinglorna, Kungen, Savanna osv. Let the games begin! 😎 

Jag har skickat hem stjärnorna i lastbilen och styrde själv min lilla bil hem till mamma & pappa några dagar. Ska bli skönt med sovmorgon, har varit sena kvällar, tidiga morgnar och många steg varje dag. Det bästa var att gå in i ett riktigt badrum. Ingen lastbilsdusch och ingen bajamaja. Lite bilder från vår skånevecka! 


  Vi fick väldigt fina Rosa bandet-grimskaft från Blixtens team, Droppan godkände! 


Sen kväll med Rihanna & kylleran.


Tidig morgon med blixten.


Gräs, massa gräs. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar