fredag 1 maj 2015

1 maj

Note to self- låt aldrig (!) Mattias vara kartläsare. Idag har jag kört lastbil (förövrigt en helt ny lastbil) på vägar som inte är gjorda för lastbilar, övervägt att vända på en traktorväg och dessutom blivit väldigt sen till en tävling. Men det gick fint! Allt går att lösa på landet. 

Jag har haft premiärtävlat med steffi & hästarna. Hade med mina ynglingar Erik & Hilly som är 6 år och framtida superstjärnor. Båda två var felfria i sina debuter i 1,30 idag! 😁 lätt som en plätt var det. Dom ska få extra många pussar imorgon. Nästa vecka är det fler unghästtävlingar men sen efter det ska jag få ha med mina äldre prinsar & prinsessor on tour. Tills dess får jag dock nöja mig med dom här charmtrollen (som förövrigt föll pladask för varandra idag och numera kan gå under namnet turturduvorna)!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar