måndag 27 april 2015

27 april

Har nu varit exakt en vecka på Grevlunda och jag älskar det. Det har varit långa dagar och jag längtar efter en sovmorgon men det är roligt att gå upp till jobbet varje morgon. Hästarna har börjat jobba lite igen nu efter att ha spenderat välförtjänta dagar i hagarna efter Lummen. På fredag åker vi på tävling med unghästarna så idag har jag spenderat en (alldeles för stor) del av min eftermiddag på att klippa en liten dam som tyckte det var fett onödigt (därav den långa tiden). Men som väntat så gömde det sig en väldigt söt liten tjej under all den där pälsen! Här kommer lite bilder på stallet och några av hästarna. Om någon undrar något så passa på att fråga för jag  är för trött för att ha någon fantasi... Haha :)















1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att du hamnade just på Grevlunda? :)

    SvaraRadera