onsdag 17 december 2014

18 december

Jag vet inte om ryktet (som jag själv skapat- på alla sociala medier...) har spridit sig, men igår klarade jag uppkörningen och kan stolt lägga till en bokstav på mitt körkort! Så nu planerar jag & Bettan framtiden med Lasse som ska få bekantas med radion och kanske en och annan skiva. Han har inte varit med om något ordentligt poppande tidigare så vi får nog ha en invänjningsperiod först.  😉 känns i vilket fall otroligt skönt att ha avklarat allting så fort, och att jag fixade allt på första försöken, fick till och med ett plus i kanten av min provledare hehe.


Återvände till Arboga vid lunch och där var det snö och väldigt mysigt, det behövdes kan jag säga. Allt den där leran var inte bra för julstämningen... 


Och som vanligt när man varit borta är det alltid lika skönt att komma hem till vovven ❤️. 


... Som förövrigt har fått en tomtedräkt av sin tant Kicki, så hon kommer vara den finaste tomtenissen någon någonsin skådat på julafton! 😁 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar