måndag 29 december 2014

29 december

Hejhej bloggen, tänkte kika in och skriva ett stort GRATTIS!!!! till min syster som fyller 25 år idag 😁😁😁! Och så har det tjatats lite om en uppdatering, så en liten en kan jag väl klämma in i mitt inte-så-busy-schema. Med Lillis på jul-semester har jag dom senaste dagarna fått klämma i mig själv och mina långkalsonger i ett par ridbyxor och motionerat lite hästar. Varit med på hoppkurs med världens finaste Valter och faktiskt haft roligare än på väldigt länge. Inte för att jag har tråkigt, men för att just det var väldigt väldigt roligt. Jag har kommit fram till ett litet (men oh so tricky) nyårslöfte, som kort och gott innebär att jag ska hänga med Rihanna så mycket att hon inte har något annat val än att inse att vi är bästisar och dra in alla sina utåtriktade taggar. Rihanna har en drake som maskot- jag tror det förklarar en hel del. (Jag borde nästan göra ett helt inlägg  om vem som har vilken maskot, det skulle göra att ni lär känna varenda häst i stallet genom att bara kolla på en bild.) Vår lilla drake är dock fantastiskt fin att titta på och dessutom rätt talangfull, så därmed är det daglig qualitytime som gäller:

"Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream"



(En utmaning till alla ni oförskämt trendiga människor: försök hitta en moderiktig outfit som tål 20 minusgrader och en galen häst.)

Andra bilder jag tagit sen sist:


Het Stellis i iskallt ridhus- heja vintern!



Långhårig yngling fick bli vuxen!


Mera julgodis!


Bästis på besök- givet pyjamasparty


Nya fina pyjamasbyxor, här snyggt matchat med korallfärgade strumpor och ett par rosa foppatofflor


Hade han hetat Rudolf hade den varit röd


Min lilla vovve har fyllt ett år!!



Jag har satt tänderna i mina favoritvampyrer igen (hahaha fattar ni?)

Kvällen har jag spenderat på Marieberg med mina fina sambos och några andra snåla Svenssons som gillar rea! Imorgon är jag ledig och ska utnyttja min julklapp som jag fick av chefen och ha på mig mina nya kläder. Man är ju bara civil en gång i veckan! Puss














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar