fredag 5 december 2014

5 December

Om jag och Kicki överhuvudtaget kan gå imorgon så har det skett ett under. We killed it på gymmet idag. Ja jävlar alltså, vi kunde knappt ta oss ut därifrån för benen bara skakade.... Hahaha go big or go home.  💪 hemma, svettiga och darriga slog vi oss ner i soffan framför idol-finalen, och precis som övriga miljoner tjejer väntade jag med spänning på kvällens höjdpunkt. Ja, jag är 21 år och älskar pojkband. Och vilka var inte på idol-finalen om inte pojkarnas pojkar- One Direction. Man smälter ju som smör i stekpannan när man hör dom. Jag ville bara kasta ut alla gråtande/svimmande tjejer och ha dom för mig själv. Jag väntar fortfarande på att en kille ska dyka upp med sin gitarr och diamantring och ett happily ever after till mig. Någon gång..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar