torsdag 19 februari 2015

19 februari

Lite mittemellan-dagar som dom här kan bjuda på oväntade överraskningar. Jag har bland annat haft ridbyxor på mig, vilket ju inte händer allt för ofta. Jag har då även ridit i dessa byxor, hela 5 hästar på samma dag. Inte mycket att göra åt saken när en av mina kollegor är ledig och en annan har hjärnskakning. Jag har också klippt, fast i min fantastisk snygga klippdräkt för det var så mycket päls att jag egentligen inte hade någon bra anledning att låta bli. Knutte har nämligen fått bli stor, och är nu sötare än vad han någonsin varit förut. Det gömde sig ett urgulligt litet huvud under all den där pälsen. 




Snön håller på att smälta bort, det är lerigt och isigt och blåsigt- helt enkelt utmattande på alla möjliga sätt.





I helgen tävlar vi i Kumla och sen är det kvalitetsstid med Rihanna  för hela slanten som gäller- på onsdag åker vi till Göteborg 😁!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar