onsdag 11 mars 2015

11 mars

So, here's what's been going on:


Anders har blivit utsedd till den som är bäst på att hitta tussilago!


Cappi har ätit några äckliga grässtrån, mest för sakens skull..


Han är fantastisk söt, trots all lera


Stella blev såhär glad över att få öppet fönster!


Gullis provade ny frisyr


Kvällsmys med kungen 


Lunis gör allt för leksaken.. 


Världens sötaste busunge!


Gullis rockar keps 😁


Topas var siste man ut bland alla ynglingar och har fått bli av med all päls och fått ett riktigt vårbad, ser ut som en häst nu. En riktigt snygg en om jag ska vara helt ärlig! 


... så snygg att han nu kan få ta ut huvudet och visa sig för förbigående


Gucci är Mr Handsome och vet om det 


Jag & Betty skulle ut och springa och kom omedvetna nerför trappan i likadana kläder. Såg ut som pensionärsparen i matchande träningsoveraller 😉


I övrigt har jag hunnit med ännu en trip till Stockholm, klippt några hästar, myst med favoriterna och börjat räkna ner veckorna vi har kvar tillsammans allihopa nu. Det är inte så många så jag försöker pussa lite extra på hästarna, och så hade  vi t ex en extrainsatt tjejkväll idag där vi drack drinkar och spelade spel. Skrattade så jag fick ont i magen- det är mina tjejer det! Måste ta vara på tiden. 

Imorgon är det kvalitetstid med mig själv och dixie som gäller, först på listan är ett besök på Lilla Spa! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar