onsdag 25 mars 2015

25 mars

Inatt somnade en mycket nära vän till min familj in efter en tids sjukdom, och mitt hjärta är hos hennes dotter och hennes man som nu har förlorat både en mamma och en fru. Jag är extra tacksam för det faktum att alla mina familjemedlemmar är friska och vid liv, för allting kan förändras så fort. Saknar er extra mycket idag. 

-----

I min bubbla 50 mil norrut har jag packat och förberett för vår treveckors-turné, imorgon är det nämligen avgång. Mitt sista äventyr i Lasse och med Stina, Bettan och hästarna! Har i princip packat klart, det är skåpet, alla våra grejer, hundar & hästar som ska med också, sen är det bara att tuta och köra. Lilla Dixie sover sin sista natt här på gården eftersom hon imorgon får hoppa av Lasse i Skåne och flytta hem till sin mormor & morfar ett tag. Kommer sakna min lilla loppa! 



Sista soffhänget med Mathilda!



Har hört att hästarna måste ha mat...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar