tisdag 21 april 2015

21 april

Som dom flesta redan sett så har jag nu alltså flyttat hem till Skåne igen, fast till Österlen och Grevlunda. :) Jag kom hit igår och har jobbat första dagen idag. Jag har mest gått runt och känt mig som en prao-elev men det börjar bli lite bättre. Det var bara en av mina hästar hemma eftersom dom andra kom hem från Lummen nu ikväll så jag har mest försökt lära mig lite rutiner och system, vilket är lättare sagt än gjort. Det finns typ tusen olika whiteboardtavlor och är väldigt strukturerat, ju mer jag förstår mig på tavlorna desto smartare verkar dom! Med alla hästar och lastbilar som anlänt under kvällen har klockan runnit iväg och det är dags att sova. Lovar att berätta mer snart! 


Den obligatoriska Grevlunda-bilden. Man ser havet från stallplan, blir lika lycklig varje gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar