fredag 15 augusti 2014

15 augusti

Hujedamej vad tiden går! Idag var det äntligen sovmorgon och tillbringa-alldeles-för-många-timmar-i-soffan-dag! Åt en hysterisk mängd av olika sorters onyttigheter, fick lite lite energi att göra något åt min ohållbara situation med mitt tvättberg, och var tillslut såpass pigg att jag åkte till Köping. Efter att jag sålt min lilla häst passar jag på att skämma bort mig själv lite och gick spontant till frisören och fixade till det som den förra frisören inte fattat. Så nu är håret fint & superfräscht och extremt redo att ta sig an en dag i Nyköping med TT & Blixten imorgon. Slår vad om att det tom kommer vara fint klockan 6 när vi ska åka, så fräscht är det ;-)


Soffhäng med mina bästa vänner, ben & jerry!


Dålig selfie på min nya frilla, den måste upplevas live tror jag ;-) 

Och andra nyheter jag har glömt att uppdatera er med:

1. Världens bästa Bettan har äntligen flyttat hit. Hon är stall-Hitler II men går numera mer under namnet nanny Bettan. 


2. Vi har prinsessan Nora på besök. Lika bitchig som hon är söt. Och ja ni ser ju, hon är pytteliten. Och uuuuuuurgullig. 


3. Lillis valp har gjort sin första dag på jobbet idag. Love at first sight! 



BFFs redan ❤️







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar