tisdag 5 augusti 2014

5 augusti

Jag har haft stenkoll på väderleksprognoserna för vår Hammarö-helg ända sen jag till min stora glädje såg att det inte skulle komma något regn och lite slog vad med omgivningen att det skulle bli dem första regnfria helgen i Hammarö-tävlingarnas historia. Och nu har dom börjat ändra sig. Meteorologerna alltså... Har med andra ord packat gott om regntäcken. 

Det känns så himla långt bort att det ska bli regn när vi igår hade mer 36 grader. Jag fick passande nog kravla i ett par ridbyxor också, finns bara en kille jag skulle göra det för. 


Cappi ❤️


I McDonalds-kön... 

Men oavsett väder ska jag ha en fantastisk helg med fyra favoriter och njuta av att ha en helt (i den normala världen) vanlig tävlingshelg. Ska rykta tills armarna ramlar av. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar