tisdag 2 september 2014

2 september

Hm alltså, dagens önske-ämne var ju då lite inside information om den andra Stina. Men frågan är ju hur mycket man vågar erkänna, det är ju trots allt hon som betalar min lön 😉  Stina är en fighter, kan få vilken hästkrake som helst att ta sig runt en bana.  Nu hoppar vi ju mest unghästklasser, men när det  väl kommer till kritan är hon en riktig tävlingsmänniska, samtidigt väldigt ödmjuk och lägger aldrig någon skuld på hästarna. Hon har ett stort kontrollbehov och har koll på allt som sker i stallet och med hästarna, även när hon inte är där. Mamma-Stina har dock tvingats släppa lite på kontrollen och överlagt mer ansvar på mig och de andra tjejerna i stallet, av den enda anledningen att det nu finns en viktigare sak i hennes liv.  Stina är en bra chef, oftast väldigt glad och inte särskilt långsint. Vi är väldig lika på många plan, vi gillar när det är ordning och reda och tycker att det är viktigt hur hästarna ser ut och presenteras på tävlingarna.  Vid det här laget känner vi varandra väldigt bra och hon låter mig sköta mitt jobb och har accepterat att jag är lite egen och gillar att göra saker själv. 😉 Det är alltid roligt att vara en del av vårt team, Stina är en ryttare som alltid ger mig något att vara stolt över och är en fantastisk person att dela framgång och glädje med 😊. 


(Tror ni jag får löneförhöjning nu? Hahaha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar