måndag 29 september 2014

29 september

Konstigt kan tyckas att jag skriver ett inlägg redan vid den här tiden på dygnet (om nu någon skulle ha råkat lägga märke till klockslaget) men jag är mitt uppe i packningen och det är ju såååå tråkigt. Hästarnas saker är en sak, men mina egna- suck.... 

Alla breeders-hästarna har hoppat några sista språng idag och såg allihop väldigt fräscha ut, redo för veckan som kommer. Rihanna var dock outstanding. Den hästen alltså. Fullkomligt omöjlig att förstå sig på, men vilken stjärna hon är! 


Imorgon ringer klockan lite extra tidigt så dom kan få komma ut och röra lite på sig innan vi styr lastbilen mot Skåne. Min mamma säger att det är varmt där nere, men jag har ändå packat det mesta i täckesväg (1. Min mamma är en väldigt opålitlig källa eftersom hon rastar hunden i fleecetröja även i december 2. Det är Skåne? Behöver jag säga mer? Snålblåst och pissregn), vilket innebär att lastbilen är full. Väldigt full. Hur gjorde jag med 10 hästar förra året? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar