torsdag 1 januari 2015

1 januari

Gott nytt år mina vänner! Som så många andra har jag väntat länge på just det här månadsskiftet, ja nu har jag äntligen internet igen. Jag är så besatt av Twitter & instagram att jag knappt överlever dom där sista tunga dagarna varje månad som surfen är slut.

 Nytt år nya möjligheter, jag har självklart spanat in horoskopet för det kommande året och det verkar bli ett bra, tackar ödmjukast experterna på Cosmopolitan för dom fina orden. 


Som jag så roligt listat ut så har vi från och med dag 6 stycken hästar som är så vuxna att dom får lov att hoppa med vilka bakskydd dom vill (dvs dom är 8 år+) och ytterligare några till som fyller 7 och faktiskt ska hoppa omhoppningar i år. Jädrar vad det ska plockas priser nu! Ska bli så himla spännande att se vad alla våra stjärnor kan göra under kommande säsong, och jag så himla glad för hela vårt team och speciellt för Stina som nu står med ett helt stall fullt med så fina hästar. Det gör det så himla mycket roligare att gå till jobbet varje morgon. Det kommer bli en mycket spännande vår med många roliga tävlingar och jag hoppas att jag får många fina minnen med alla mina favoriter med mig eftersom den här säsongen är min sista. 


Stallet börjar fyllas på och jag har äntligen fått hem systrarna K- Candy & Vannis, så nu saknar jag bara Droppan så är min prinsessliga komplett. Jag gillar att ha mina favoriter på plats så att jag kan skämma bort dom ordentligt innan tävlingarna drar igång igen. En superstjärna måste må som en superstjärna, annars kan dom inte överglänsa motståndet. 

2015- bring it on! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar