måndag 15 juli 2013

15 juli

Haft en ganska lugn dag på jobbet, ridit ut på busiga Tim och cantrat söta Mona. Tömkört Ronny som var sådär jättefin som han är ibland! Väldigt roligt.  Eftermiddagen har jag spenderat med Justin och klippmaskinen, som efter mitt meckande fungerade strålande bra. 

Idag har jag även gjort pannkakor, och inte vilka som helst, utan dom godaste pannkakorna jag någonsin ätit. Det ni! Jag är en kvinna med många talanger. 
När dessa fabulösa pannkakor blivit uppätna hamnade jag i en slags matkoma och inledde ett Pretty Little Liars-maraton. Nu är det bara tre avsnitt kvar på tredje säsongen och jag undrar om det här är slutet eller om det kommer mer? Är i upplösningstillstånd nu, så för min del får det gärna ta slut, hehe ...

Sovdags nu!


Prinsen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar