tisdag 2 juli 2013

2 juli

Livet kretsar just nu kring Falsterbo. Tvättar täcken & schabrak till Falsterbo.  Städar tävlingsskåpet till Falsterbo. Klipper hästarna till Falsterbo. Lär hästarna äta socker till Falsterbo. Ja ni förstår, livet handlar just nu om att göra hästarna så fina och glada som möjligt till Falsterbo. 

Så idag har vi varit ute och busat jag & mina vänner. Toto och Droppan har fått galoppera på gräsängen och var så himla glada. Jag kunde inte heller sluta le, det var så mysigt :) 




Och så har jag klippt Valle, som för övrigt har skor som Martin har garanterat ska hoppa felfritt ;) 

Vi har mycket att göra nu men vi har flera duktiga tjejer som hjälper oss i stallet under sommarlovet, och det är ju roligt. Trots det är det redan tomt utan Lillis, som ju faktiskt bara har varit borta i två dagar. Vad ska jag säga, hon förgyller mitt liv ;) får ju iafl rida på hennes fina häst  så länge, det är lycka det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar