onsdag 24 juli 2013

24 juli

Och så var det kvällen för sovmorgon, då kan man vara uppe hur länge som helst. Just nu surfar jag runt och kikar på fåtöljer. En fluffig, puffig fåtölj att krypa upp i med en bok eller med datorn och en film, hur mysigt låter inte det? Synd att en sån där fluffig, puffig fåtölj inte bara står där i hörnet på mitt rum helt plötsligt.



Idag har jag borstat och sadlat i stort sett hela stallet och sen har jag hoppat Ronny & Philip som båda två var väldigt pigga. På tisdag ska dom tävla och det är ju roligt att dom är taggade! Vi ska till Sundbyholm hela veckan, och till skillnad från när vi var där förra gången (i april) då vi var glada om vi kunde rida utan jacka, så kommer vi nog denna gången mer riskera att smälta bort. För fy vad varmt det är nu. Imorgon ska jag sola med mammas fläkt bredvid mig på gräsmattan.


Superfin bild på härliga Walter & S sist vi var på Sundbyholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar