lördag 27 juli 2013

27 juli

Känner lite spontant just nu att vart tog juli vägen? Nu är det ju snart augusti, och med andra ord är det snart höst? WHAT? Vädermässigt känns hösten långt borta iafl, smälter ju nästan bort dagligen..

Igår var vi på Jump Club jag, Chefen och Emmy. Och våra små stjärnor såklart! Stina red så svetten lackade (svårt i 30 graders värme..) och hästarna hoppade vatten som aldrig för. Cappi fick glänsa och hoppa det stora vattnet inför hela Lottas gäng med kursdeltagare, och han var ju såklart grym lilla kungen!



















När vi skulle åka hem visade termometern härliga 43,8 grader inne i lastbilen. Men vi ska minnas den dagen när vi i vinter sitter där inne i minusgrader, då var nog den där tropiska hettan inte så farlig ändå...


Hemma var det bara att duscha och svira om till festkläder, för då bjöd Babs på SM-bankett! Vi åt och drack, och det spelades livemusik med massa gamla godingar! En väldigt trevlig tillställning :)



Den "sena" kvällen (för att vara utekväll fick den inte räknas som sen, men om man räknar mina sovtimmar så var den det) gjorde dock att jag inte varit jättepigg och glad idag så jag önskade att få longera hela dagen och det fick jag. Så jag har stått ute i solen i shorts och linne och snurrat hästarna på volt. Lagom! Nu är jag dock lika trött som imorse så det är nog dags att stänga fabriken. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar