måndag 14 oktober 2013

14 oktober

Det drar ihop sig, för ja imorgon är jag ledig! Kolla på Gossip Girl, knäcka nacken hos naprapaten, städa (egentligen inom parentes för det kommer i sist hand). Sånt där som man bara inte hinner/orkar annars. Det har varit 3 intensiva veckor och jag måste erkänna att jag är rätt trött. Det har varit sjukt kul förstås, meeting är min grej. Allt plock och fix innan, alla nyklippta hästar i sina tjocka fina tävlingstäcken, alla glada stunder. Alla knoppar! Vet inte om jag har berättat det men för skojs skull så räknade jag ut att jag i runda slängar gjort nästan 600 knoppar under Breeders-veckan! Med andra ord tycker jag att jag nästan har rätt att välja bort knoppar en dag som jag inte känner för det ;)och till exempel Toto är faktiskt mycket finare i bara tofsar...

I helgen är det dags för lastbilshäng igen, för då åker vi till Lidköping med 5 av mina vapendragare. Bland annat så ska den största kungligheten av dom alla med, nämligen kungen himself! Jag lovar att han ska få fina knoppar, någon slags standard måste man ju sätta för så där vackra hästar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar