tisdag 8 oktober 2013

8 oktober

Idag satt jag på Ronnys rygg igen efter ca 2,5 veckors uppehåll. Den känslan ni! Jessica och tjejerna här hemma har hållit honom i trim åt mig, dom är så duktiga. Vi skuttade lite under chefens vakande öga, och tro det eller ej så gick det helt ok. Prinsen! Man är ju kanske även lite arbetsskadad när det första jag gjorde med honom efter Breeders var att klippa honom. Nörd?

Imorgon åker vi till Södertälje med, *trumvirvel*, 3 hästar! Sen kommer ju Savanna dit. Och Kicki ska ha med sin häst så egentligen är det ju fler. Men ändå, vad händer? Jag måste ha tjatat tillräckligt nu, hehehe. Packningen gick extremt lätt kan jag ju säga, förra veckan stod jag och pressade in 27 höbalar och över närmre 30 täcken i den där lastbilen, idag- not so much. Luxan, Justin och Toto ska få följa med den här gången. Toto som förövrigt blivit av med lurvet igen och numera är skär-rosa och dessutom randig, det syns ju att man har försökt i alla fall....



Mys med Luxan när vi var i Tierp

Ser framemot några lugna dagar med mina äldre vänner, håller fortfarande på att återhämta mig efter förra veckan. Håller dessutom på att bli sjuk (vilket sprider sig farligt fort på det här stället) och dricker därmed mängder med te & honung. Vi bytte dessutom Veckans drink-kvällen (nej vi är inte alkolister) hos Lill-Stina mot ett litet tea-party. Fantastiskt trevligt med en film som fick mig att tappa hakan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar