måndag 10 juni 2013

10 juni

Apparently är det för dålig uppdatering här på bloggen (säger min pappa) och det är klart jag får slå till med ett inlägg dårå. Jag trodde att ni kanske hade tröttnat på att läsa om vädret och att jag cantrat, men tydligen inte ;) idag har jag cantrat i spöregn, i kortärmat dessutom.

Skämtåsido så har vi det bra här på gården. Allt är frid och fröjd och alla är kompisar. 
Som Tissot & Topas till exempel :)

Och jag & Lisa, som gömmer oss för regnet


Och så har vi ju Quincy, men vi har nog passerat kompis-fasen tror jag. 


Eftersom det regnar, surprise surprise så har jag spenderat kvällen med en film. Och såklart blev jag kär i den extremt gulliga killen och funderar på att flytta till London. Knaprat morötter har jag gjort också. Nu är det sovdags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar