fredag 7 juni 2013

7 juni

What a day, what a day. Mina stackars ben har haft en tuff dag på jobbet. Klättrat med Droppan i teknikbacken. Cantrat Hobbe & Bibbi. Jagat Knutte som hoppade ut från hagen tre gånger. (Svor högt och sa nog lite väl irriterat till chefen att hästarna inte borde få gå på bete för det enda dom gör är att rymma hela tiden. Ångrade mig senare när jag såg grabbarna beta och ha det mysigt i kvällssolen) 

Utöver att jag alltså sprungit över hela gården och jagat hästar så fick jag också för mig att gå och ut och springa bort lite aggressioner. Provade en ny väg som innebar gräs, så man kunde inte släpa benen efter sig direkt. Uppförsbacke var det också.

Och juste, efter allt det hör så tyckte jag att jag förtjänade subway. Och subway i Arboga är ju inte direkt kända för att vara särskilt snabba, men idag slår priset. Dom glömde min macka i ugnen i ja, låt oss säga 4 min. Normalt är dom inne 30 sekunder. Den nya mackan sen fick salt och peppar också, fast jag inte ville ha det. Vilka jubelidioter! 

Gladare miner bjöd ju iafl min lilla solstråle Savanna på idag. Hon hittade rätta formen till laget på Strömsholm, hjälpte mig lite med knoppningen och käkade lite hösilage samtidigt. Och dom kom tvåa, så det var ju lyckat! 

Sweetie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar