onsdag 26 juni 2013

26 juni

Alltså jag förstår inte hur man kan fika så mycket? Vi fikar hela hela tiden. Jag har varit konstant mätt/på gränsen till illamående i flera dagar nu. Och folk tycker att vi fikar mycket i Arboga... Igår var jag och Mamsen i Helsingborg och fikade (!) och sen var jag på bio med Rikard & Tony på kvällen. Så himla mysigt att gå på bio, jag borde göra det oftare. The internship såg vi i alla fall, den var kul! 



Idag har jag praktiserat som dressyrgroom när Isabell var på dressyrträning. 


Sen bjöds det på gofika hemma hos Isabell & Rikard, så mysigt med hundarna, saknar dom jättemycket! 


Just nu sitter jag på centralen i Lund och väntar på Felicia och dom har öppnat Espresso House här inne!!!! Sist jag var här var det ett tråkigt SJ där så jag blev en smula lycklig. Varför pendlar man inte nu? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar