tisdag 18 juni 2013

18 juni

Alltså, om dom där barnen inte sover gott inatt så vet jag inte vad vi ska ta oss till. Dom har badat (inklusive brottats med både mig och Lillis, och en kallvattenslang..), haft höjdhoppning (ungefär 15 omgångar), hoppat bana utan hästar, duellhoppning utan hästar, skottkärre-race osv. Dessutom har dom gjort hälften av det här i ridhuset, vet ni hur jobbigt det är att springa där eller? Galet hur mycket energi dom har! :)Och just det, dom har ju ridit en timme också!

Jag och Ronja har i alla fall tagit skydd i klätterbacken med två hästar var idag, ingen av mina var sådär jättesugna på att gå alls egentligen. Justin var jätterädd och Valle ville äta. Bockade i nerförsbacke när han fick en broms på rumpan gjorde han också. Inte ett särskilt smart move!

Och visst ja, idag är det ju 1-årsjubileum! Bjöd på en suverän liten tårta imorse för att fira att jag nu har inlett mitt andra på Stall Stina Lillje, wihoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar