fredag 21 juni 2013

21 juni

Glad midsommar allihop, även om den nu snart är över. Jag har haft en supermysig kväll! Plockat blommor, gjort kransar, ätit grillat och massa sötsaker. Spelat monopol (och vunnit överlägset). Jag har självklart firar lite med min prins också, och han fick en krans. :) 




Innan idag har jag spenderat tid på att springa ut och in i smågrabbarnas gigantiska hage eftersom jag lyckades få nästan alla dom att rida, dom var duktiga. Fast Tissot ville helst sova...




Jag har också klippt Toto till Falsterbo. "Varför redan nu?" undrar ni säkert. Jo, det är för att Toto just nu ser ut som en gris. Han blir rosa! Inte så snyggt, men ni har han ungefär två veckor på sig att bli vit igen. Lilla tornadon :)

 Imorgon är en ny dag, även kallad bilfixardagen. Nu ska den förberedas för ännu en tur till Skåne. Lovar att den längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar