torsdag 22 augusti 2013

22 augusti

Tänkte börja med det viktigaste, för kolla på Hubbe!! Så fin, och så duktig!



Ja och sen till dagens andra viktiga händelse, Sverige knep bronsmedaljen på EM. Wow, som dom red! Jag ser det som en utmärkt uppladdning till helgens kommande tävlingar för egen del. Satan vad jag ska rida! Dagens ridning gick ju dock mindre bra, hoppade Ronny och det gick visserligen strålande, men sen gjorde jag en och annan vända på stubbåkern också, både på hästryggen och till fots. Det var väldigt mysigt, så länge jag satt kvar.. Hehe. Bakar tårta nu.

Nu är det dags att plocka fram mina vita ridbyxor, som aldrig har varit så vita förut, men chefen tog fram sina superknep efter att dom blev ordentligt missfärgade under spöregnet på Sundbyholm sist jag tävlade, så nu är dom bannemej vita! Hon har ju erfarenhet vad gäller att tvätta vita byxor kan man säga. Jag borde kanske dubbelkolla så att det inte ska regna imorgon?

Jag har inga lämpliga bilder som passar till dagens blogg, men om vi är långsökta så är det ju faktiskt Lotta som kommenterade EM:et och Lotta äger ju faktiskt Quincy, och jag råkar ha en superfin bild på Quincy. Jag råkar också ha en superfin bild på Justin, och hans bockar satt jag ju faktiskt kvar idag. So here you go!


Q


Justin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar