lördag 24 augusti 2013

24 augusti

What a day, tänker inte säga att den var lång för jag vet att morgondagen kommer bli längre, men jag är helt slut. Jag har spenderat större delen av dagen i Kumla med Ronny och snälla lilla John som följde med och hjälpte mig (tack!). Felfritt i 1,10 och massa massa fel i 1,20 vilket till hälften beror på en misslyckad trekombination. Men det var väl nyttigt ändå att vi kämpade oss igenom den fjärde klassen på två dagar och dessutom avslutade banan ganska bra. Helt ok i alla fall. Jag tyckte han var duktig. Film från 1,10!



Och när jag då kommit hem, trött och i stort behov av socker så tar jag fram ett glaspaket ur frysen, tar första skeden i munnen, och så är glass-j*veln äcklig. Dagens tips: prova ALDRIG nya glass-smaker. Hitta en favorit och håll dig till den. ÅHHHH besvikelsen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar