onsdag 28 augusti 2013

28 augusti

Nu när min sambo lämnat mig så måste jag ju ha något att förgylla kvällarna med, så nu ska jag börja plugga! Wehoooo :D Ska bli fantastiskt spännande och gutt med lite extra klirr i kassan (vem försöker jag lura, det är mest därför jag gör det)

Ja, jag har ju även hunnit med att vara uppe till klockan elva en jobbkväll! Vem höll dig uppe så länge kanske ni undrar, jo det ska jag tala om. Det var Justin Timberlake. Och ja massa andra också. Kollade på VMAs och förövrigt kan jag ju tillägga att Katy Perrys nya låt har gått på repeat i mina hörlurar sen dess. En spark i röven och ett  "You go girl" får man av den. Så nu vet ni. 



Den största nyheten här på gården är ju dock att Lill-Stina har skaffat en smartphone, och om det svärs ovanligt mycket i stallgången så är därför..
Som en vanlig dag på jobbet har Martin & Lotta varit här och det har flutit på fantastiskt bra trots allt. Lotta tyckte Ronny hade blivit snygg och jag skrek "YES!" och gjorde segertecknet inombords. En vis kvinna lärde mig en gång att går det dåligt så ska man åtminstone vara snyggast, så vi jobbar hårt på det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar