onsdag 11 juni 2014

11 juni

Det blev faktiskt inte en så farlig dag, för vet ni vem som kom inklivandes i stallet imorse? Jessica! Så det var en minst sagt proffsig hand som hjälpte mig göra iordning hästar till Lotta-träningen och som dessutom ställde sig och skrubbade alla hästar som ska tävla imorgon (varav tre är vita...). Hon är guld värd den kvinnan! Med andra ord blev det inte en så fasligt lång dag. Därför har jag äntligen tagit tag i hemsidan igen, och dessutom mentalt förberett mig på hur virriga jag ska hantera att vi ska tävla på två olika banor samtidigt imorgon. Jag gav upp det sistnämnda ganska snabbt och hoppas på lite bättre klarhet när jag vaknar. Massa regnkläder (till hästarna iafl..) är packade med tanke på att morgondagen bör se ut ungefär såhär:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar