måndag 30 juni 2014

30 juni

VART KOMMER ALLA FÅGLAR IFRÅN? jag blir tokig, dom skriker dygnet runt och min hund jagar dom. Det är alltså extremt mycket fåglar här, äckliga fåglar. Försvinn!!

Jag vet inte riktigt vart vår sommar har tagit vägen, men det ryktas om att den återvänder i helgen vilket vore skönt. De senaste dagarna har man bara velat krypa in under en filt och mysa. Vissa gjorde det också. 


Men vi andra har kämpat på, idag var det ridhusfixar-dags och jag står nu med blåsor i händerna utöver min träningsvärk  (som nu förövrigt är så illa att jag knappt kan sätta mig på toaletten, eller ännu värre resa mig.). Men det är bara att bita ihop för imorgon kommer Lotta och det är ju alltid roligt! :-)

1 kommentar:

  1. Ha ha!!! Jag kan inte heller gå på toa...o tågresan ner var ett h-e kan jag säga!! Nästa gång går vi ut lite lugnare! !!

    SvaraRadera