söndag 29 juni 2014

29 juni

Idag har små-gangstrarna fått sommarlov på riktigt! Dom kan nu få bli tjocka, leriga och ha dreadlocks i man och svans utan att jag svär högt när jag ser dom. Tro mig, dom kommer älska det! ;-) 


Övriga hästar fick sig dock en omgång med super-saxen idag för dom ser också ut som skogsmullar, och för deras del är det verkligen inte ok.  Jobbar sakta men säkert med att höja standarden igen ;-)  
Imorgon går Lillis på semester så jag drar smärtsamt på mig ridbrallorna. Ja smärtsamt, med tanke på att jag idag har varit på gymmet. Har inte varit där sen jag fick Dixie så nu har jag lite mamma-kilon att bli av med. Och ja, såklart gick jag in lite för hårt så jag kan inte gå. Kommer bli fint att ta sig upp på våra jättehästar imorgon! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar