måndag 2 juni 2014

2 juni

Jag har lovat mig själv att inte försöka hinna med så mycket som möjligt nu när jag faktiskt är ledig, men idag hade jag ju lovat att följa med på Ronnys första terrängträning och det var ju tur för han var värsta stjärnan. Alla älskade honom och komplimangerna bara haglade, duktiga Ronny hade minsann bra galopp och var väldigt klok. Jepp, inte för att jag förstod riktigt vad som var så briljant, jag vet ju redan att han hoppar i alla lägen men tydligen är det helt fantastiskt om hästarna förstår sig på terränghinderna redan första gången sådär ;-) så en stor puss till prinsen som fick vara stjärna idag! 




Min lilla vovve passade på att leka likasinnad kompis i solen när träningen pågick så när det var dags att åka hem var hon ungefär såhär trött


Och även om det är mysigt att vara hemma så har jag redan lite Kicki, Bettan och Stina x2-abstinens. Några dagar till bara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar