måndag 17 november 2014

17 november

Styrde bilen mot Skövde igårkväll och checkade in på mitt rum på vandrarhemmet som var betydligt bättre än väntat. Ligger uppe på en gigantisk kulle, eller om det är på ett berg? Man kör uppför en jävla backe för att komma hit iafl. Och jag har ett eget rum med eget badrum och dessutom en tv. Bara tre kanaler, men ändå 👍. På körskolan hann jag knappt innanför dörren innan det dök upp en norsk tjej som gav mig en snabb blick och sa " är du hästtjej?". Kunde ju knappast blivit bättre. Har haft mina första lastbilslektioner och det gick fint! Massa växlande så man glömmer liksom bort att blinka och sånt onödigt. Man glömmer även bort att hålla koll på sin plånbok så kvällen har jag fått spendera på telefon med poliser och andra lyckliga människor som driver telefonservice på måndagkvällar. Lucky for me så hade jag kontanter på ett annat ställe så jag åtminstone kan betala mig härifrån. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar