tisdag 18 november 2014

18 november


För att förklara bilden så var den mycket roligare från början men det missade min norska vän, Oda, med kameran... Och för att citera henne så ser jag liten och rädd ut på den här bilden, och det är nog ungefär så jag känner mig. Det är än så länge lika läskigt som det är roligt. Idag har vi tagit oss upp i en hastighet av hela 80 km/h och provat alla växlar. Den ligger inte alls på samma kärleksnivå som Lasse, men vi börjar bli lite mer kompisar nu iafl. Jag är dock supertrött i huvudet och kroppen av allt pluggande och att jag spänner mig så när jag kör,  men jag hoppas att det i slutändan kommer vara värt varenda minut. Imorgon är det födelsedag och min älskade lilla mamma (som är jättedålig på hemlisar) kommer upp och överraskar mig på kvällen. ❤️ nu ---> tillbaka till boken




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar