måndag 3 november 2014

3 november




Hoppdag för hästarna som ska tävla på Strömsholm i helgen, alla stjärnorna verkar laddade och hoppade superfint. Jag själv fick den viktiga uppgiften att hoppa några skutt på en kommande stjärna, treåriga Topas, som bara hoppat en enda gång tidigare men som idag klarade av en hel liten bana på ungefär 30 cm- Heja Toppis!! För er som inte vet det så är Topas helbror med Torimo, och han är världens gulligaste, men lera och vinterpäls kan få vem som helst att se skabbig ut så jag har inte lyckats ta någon fin bild på honom än. Snart kanske!

Imorgon ska jag & Tissot på roadtrip! Lite kvalitetstid sådär på morgonkvisten. Och så har vi främmande besök att imponera på här hemma, vilket innebär att jag nu måste lämna soffläget och städa huset (lämpligt nog så är båda mina sambos mystiskt försvunna?). Glöm inte kolla en eller två gånger på klippet ovan och imponeras av vilken fantastiskt fin liten hingst vi har nere i stallet. Jag älskar honom till månen och tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar