torsdag 20 november 2014

20 november





Igår firade jag födelsedagen med tårta & lastbil!  Min mamma kom förbi igårkväll med presenter och en grattiskram också,  vilket var mysigt. Det går bättre och bättre med både körande och teorin, jag är inte lika rädd när jag kör och börjar klara alla låtsas-prov på datorn 👍. Det är bara en jäkla massa vikter och axeltryck och sånt man måste hålla koll som är väldigt rörigt. (Tillräckligt för att få vem som helst att bli tokig.) Har idag bemästrat att backa intill en påhittad lastbrygga, samtidigt som jag varken blev påkörd eller körde på någon av militärerna som gasade runt med lastbil och släp på samma parkeringsplats. Det jag gör på fem dagar gör dom på tre veckor, så dom kände väl att dom behövde imponera med nått. 😉 Jag börjar längta hem till hästarna, sambosarna och Dixie nu, ska bli jätteskönt att åka hem imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar