söndag 2 november 2014

2 november

Okej, så jag är medveten om att det är en väldans massa dagar sedan jag sist bloggade, vilket ganska många människor påmint mig om, men jag kan försäkra er om att ni inte har missat så mycket. Efter Lidköping har vi varit på Strömsholm med lite unghästar, som hoppat strålande. Speciellt Bönan har varit en riktig superstjärna! Så himla fin. Annars har vi mest hängt här hemma, kommit ikapp med alla vardagssaker, återfått lite energi osv. Varenda hästkrake har blivit klippt, och är nu långhåriga igen. Den här veckan gör vi Strömsholm tors-sön med favoriterna, och sen är tävlingssäsongen i stort sett slut för då återstår bara Friends med Candy ♥



Innan det ska jag dock till Skövde och lära mig köra lastbil också, men sen väntar bara en lång och tråkig vinter. Just idag har jag varit ledig och återhämtat mig efter gårdagens festligheter, har med andra ord mest hängt på soffan och haft kvalitetstid med min vovve- som förövrigt har lärt sig rulla runt på kommando (typ). Hon är duktig hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar