fredag 7 november 2014

7 november

Härlig dag, 2 hästar på Strömsholm gick smidigt. Småbrudarna var helvilda men hoppade strålande som vanligt, är förhoppningsvis lite lugnare resten av helgen... Jag rusade till Köping efter jobbet för att köpa nya byxor (hehehe) och diverse småprylar. Jag har insett att jag måste börja tänka lite mer på vad jag har på mig på dagarna, sätta standarden lite högre så att säga. Jag har liksom slutat bry mig, idag såg jag ut som en tomte. Men imorgon, då jäklar. Då ska springa runt i nya byxor, med blingiga öron och ariatskor (om så fötterna börjar blöda!). Från och med nu, ska man inte längre behöva skämmas i mitt sällskap. Även om jag egentligen tvivlar på det med tanke på hur mitt vardagliga sällskap ser ut... 


Imorgon ska jag försöka fota lite mer! Nattinatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar