lördag 1 september 2012

1 september

Tre slitna tjejer och så chefen på jobbet idag, och vips så inledde vi stora longerar-dagen! Fast jag lyckades få till två uteritter på mina prinsessor, challe & lady :) annars har vi packat & badat hästarna som ska tävla imorgon.

Vi ska till kumla, fast inte samma kumla som förra gången, utan ett annat... vi får väl se vart vi hamnar i slutändan ;) den hör gången får jag äntligen åka lastbil, det var evigheter sen eftersom jag & madde alltid hamnar i Berit. Men planen för morgondagen är att jag & Jessica åker med Lasse på morgonen med våra, Ronny & Kakan plus Stinas 3 hästar: Bönan (Steyburn) , SoTji och Luxan. Sen kommer Madde & Babbsan senare med Challe & Hjärtat.

  Ronny ska gå 1,00 + 1,10 m och om han fortsätter i samma stil som i  gårdagens träning för Lotta så kommer det gå kanoners :D

Bild från min tur på finaste Lady <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar