onsdag 12 september 2012

12 september

Tro det eller ej, men bara fyra hästar ska med till Karlstad i helgen, plus Jessicas egna Cardero. Inte fören jag började packa insåg jag hur bekvämt det var med så lite hästar. Det är liksom hälften av vad vi brukar ha med oss. Tränskrokarna i skåpet där jag normalt behöver hänga dubbelt, blev helt plötsligt två över. Fodret fick plats i lådorna, jag behövde inte ta till soptunnorna. Och ja överlag så har jag ju plats med maaaassor av grejer :D vilket iförsig är tur med tanke på att jag får ha med dubbla uppsättningar täcken...

I eftermiddags så åkte jag, Stina och Robban till Rekasta med Hjärtat och Luxan för lite Sylve-träning. Dom var superfina båda två!  Bådar gott inför helgen :) med till Karlstad åker också Challe & Savanna.  Nu måste jag packa mina egna saker, det är nästan det värsta... vi hörs imorn!

Prinsessan Luxan redo att åka hem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar