fredag 21 september 2012

21 september


Började dagen med att rida lite, Calle & Luxan, och en kortis på Quincy. Efter lunch så löshoppade vi 2- och 3-åringarna som skötte sig excellent, några briljerade dock mer än andra ;) Jag älskar spontaniteten på Stall Lillje, för det bjuds på så mycket skratt, oftast samtidigt som jag står i chock och inte vet om Lill-Stina menar allvar eller inte... ibland önskar jag att jag var mer som hon, lite galen och utan att tänka efter före.

Under em var det packdags igen (känns som jag inte gör något annat? fast jag älskar att packa så tro inget annat, tycker det är väldigt avslappnande ;))Imorgon är det semifinal-dags för fyraåringarna. Så i helgen avgörs det om de får åka till Flyinge & Breeders eller inte. Just nu är det ju bara 6-åringarna Cadence & Challe som är kvalade till Skåneresan, men jag hoppas på fler! Det är Bibbi, Torimo, Rihanna, Stella och SoTji som har chans att ta sig vidare till final och jag håller stenhårt tummarna. Kommer nog vara lite nervös imorgon, för nu gäller det! :D


Sötaste SoTji vill åka till Flyinge och ha finkläder på sig, det har han talat om för mig. Hoppa bra imorn Sushi, HOPPA BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar