lördag 16 november 2013

16 november

Vi var i Kumla idag, vår sista 1,10-tävling på ett bra tag framöver för nu är det snart slut på säsongen. Kidsen var duktiga, Dockan hoppade som om det var världscupen som vanligt. Bästa med dagen var dock att Q fick följa med oss hem igen! Som jag saknat min prins!



Vi var hemma tidigt och fixade klart i stallet innan vi välförtjänt slutade tidigt för en gångs skull. Jag fastnade framför datorn och bläddrade tillbaka i min egen blogg. Jag kan knappt vänta tills det är dags för den där års-resumén i årskiftet för så mycket galna och roliga saker som har hänt det här året. Och så mycket roliga saker som kommer hända nästa år, det kommer bli annorlunda, definivt, men det kommer nog bli väldigt bra! Jag har verkligen ett knasigt liv. Här sitter jag, knappt 20 år gammal, en lördagkväll och kollar tillbaka på mitt år genom min blogg eftersom jag knappt minns vad jag gjorde för tre veckor sedan. Jag får vara med om så mycket roligt så ni anar inte. Jag har många fina minnen från det här året, men jag hoppas att jag kommer få fler med tanke på de två roliga tävlingshelger som kvarstår. Elit-tävlingarna på Strömsholm med min superliga och så Globen!

Ett fint minne från året, Savanna vann sitt paljett-täcke (som förövrigt hänger på väggen i fikarummet).



En varm och härlig dag på Rekasta i somras.






Candy debuterade 1,30 i Norrköping och var felfri alla dagar!


FALSTERBO (no words needed)






Ja, nu har vi alla nått gott att drömma om. Jag ser framemot att åka hem imorgon, ladda om mina trötta batterier och samla ny energi och göra de här sista två tävlingarna till något att minnas och vilja se tillbaka på en annan gång när livet är tungt. Djupa tankar va? Haha, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar