tisdag 19 november 2013

19 november

Födelsedag för nedanstående godingar! (japp, det är jag till vänster. Känner mig dock ganska normal i jämförelse med min charmiga bror till höger)


För 20 år sedan åkte min mamma och pappa ambulans från Kiruna till Gällivare i snöstormen för att jag låg i vägen för min bror (åt fel håll dessutom). Sabotage från min sida kan man kalla det, men här är vi idag, stundtals bästa kompisar och ibland värsta fiender. Jag älskar min familj till månen och tillbaka, ni är verkligen det bästa som finns. Tack för en fantastisk fin födelsedag. ❤️


Kalas-fina pojkar!

Jag har det bra här hemma, lite svårt att veta vad man ska göra hela dagarna när det dessutom envist regnar på Skåne-vis, men idag har vi varit på systemet jag och min bror, för det ska man tydligen. Jag som inte är en stordrickare direkt hade ju inte direkt en aning vad jag skulle köpa mer än rödvin till mamma, men fick tillslut slumpvis välja en flaska rosé och det var ju faktiskt helt ok. 



Vi har ju såklart ätit tårta, marängtårta med hallongrädde, mjölkchokladtryffel och jordgubbar! Den vann kanske inga stilpris, men god var den i alla fall!

Jag har fått fantastiskt bra paket också, bland annat  har jag fått en fantastisk kalender med bilder på RÄTT så snygga, hårt arbetande killar, endast klädda i jeans. Och vet ni vad, dom jobbar i stall! Har förvarnat chefen om att vi kan behöva uppdatera personalen hemma på gården ...


Blygsamt smakprov!


Är såhär glad idag och bugar & bockar för alla snälla gratulationer. Ni är underbara människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar