måndag 25 november 2013

25 november




"Vill du nått?"


"Whoooa!"


"Hmm, macka till Toto? (YES!!)"


"Screw you, ville inte ha ändå.."

Inre dialog med Toto en vanlig dag på lastbilen... (Jag spenderar alldeles för mycket tid med mig själv när jag tyckte att denna lilla serie var rolig...haha)

Igår var det sista dagen på Strömsholm och jag hängde med Toto, Savanna & Cappi. Trippeltrubbel om det vill sig illa, men dom höll sig på mattan! 

Min fina C hoppade felfritt och snabbt och blev placerad i 1,25 :) skulle ta en sån där fin bild i kylan men solen lyste från fel håll (den lyste i alla fall så vi ska inte klaga) så det går inte riktigt att avgöra om han blev fin eller inte, men jag anar två spetsade öron och det är ju egentligen allt som krävs. 


Toto var felfri efter lite bus men gick avd B så ingen färgglad rosett tyvärr. Savanna då, min lilla böna som leker charader hela dagarna (troligtvis i ett försök att skrämmas men det går sådär..), hoppade 1,35 fint och är redo för Globen!

Sur?


Nä, glad som prinsessor ska vara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar